portakalcice ben selçuk üniversitesinde ayşegül hanıma gidiyordum, muayenesi çok iyi, ilgili ve tecrübeli bir doktor ama üniversite olduğu için tahlillerin tamamı birden değil biraz araya zaman girerek sonuçları çıkıyor, ben de sorun olduğunu düşündüğüm her tahlil sonucunu götürüp gösterdim, muayene için sıra almam da imkansız bu durumda çünkü en yakın muayeneyi 2 hafta sonraya veriyorlar. Randevu almak için telefonda çok uzun bekleniyor ve üniversitenin vezne vs gibi sistemi biraz saçma. Biz de tekrar başka doktor arayışına girdik, medicana’da hüsnü alptekinden randevu aldım cumartesi günü için, ama randevu bulabilirsem ebru emel özçimen’e gitmeyi düşünüyorum.