Rabiiakaradas Merhaba anneler. 7. Haftamıza girmek üzereyiz bu hafta kalp atışı muayenemiz var . 7 haftalık ultrason fotoğraflarınız var mı😍
bus91 Rabiiakaradas 🥰 inş duyarsın canım ama duyamayadabilirsin panık yapma bız 9. Haftada duyabıldık 7 haftada gittiğimizde sadede titremesınıı gösterdı yaklaştırıp henuz cok cok ufak yormayalım demişti şimdi 22. Haftalıgız cok şükür
Gulsumaya Bende 6+4deyim cuma randevumuz var tam 7 hafta olmuş olacak daha ilk defa doktora gidecez.cok heyecanliyim. Inşallah herşey yolundadır.Rabbim sağlık versin bebislerimize 🙇♀️
DuruMom Benimde perşembe günü randevum var 5+5 te gittiğimizde sadece keseyi görebilmiştik 1 hafta sonra gel dedi doktor inşallah bu hafta hem bebeği görür hemde kalp atışlarını duyarız 🌸