Ebrununbebe merhaba, oğlum 27 aylık, ben de 25 haftalık gebeyim. Hala emziriyorum. Oğlum kendi isteğiyle bırakmazsa doğumdan sonra iki bebeğimi birlikte emzirmeyi planlıyorum. Multivitamin kullanıyorum. Beslenmem de her zamanki gibi. 3-3,5 litre su içmeye özen gösteriyorum. Biraz halsiz düşebiliyorsunuz ve bir de meme hassasiyeti artıyor. Emzirirken canınız yanabilir fakat sonra alışıyorsunuz. Başka da hiç bir zorluğu yok. Sütünüz iki bebeğinizin de hakkı ve ikisini de yeter. Büyüğü memeden, küçüğüyse şu an plasentadan besleniyor. Yani emzirdiğiniz için karnınızdakinin gelişimiyle ilgili bir sorun yaşamazsınız. Doktorunuz neden öyle demiş çözemedim. Dünya Sağlık Örgütü’nün bildirilerini ve güncel araştırmaları takip etmesini önerin 🙈 Bebeklerin 2,5-3 yaş civarı 20 dişleri tamamlanınca aksi bir durum olmadığı sürece ihtiyaçları bitiyor, kendileri emmeyi bırakıyorlar zaten. Sizin bebeğiniz de daha 10 aylıkmış, süt kuzusu hala 😊 kulaklarınızı çevreye tıkayın ve bol bol emzirin. Şifa olsun bebeklerinize 🌸