Gebelikte bir kilo aldım whatsaaba fotoğraf koydum direk kuzenimden gelen mesaj yüzün şişmiş.Eşime sordum yüzün normal dedi şişme yok.En yakın arkadaşım da durup dururken bana senin bebeğin iri doğar dedi .Alakası yok doktorum haftasıyla uyumlu oldugunu söyledi dedim.Bu sefer de senin çatın dar kesin normal doğuramazsın sezeryan olursun dedi.daha doktor alttan bakmadı dedim .Alanı da kadın doğum değil yani yüzüme bakıp çatımın dar oldugunu nasıl söylüyor bu insanlar kıskançlıktan mı yapıyor yoksa düşünmeden mi konuşuyor bilemedim.sekiz aylık oldum 3 kilo aldım buna bile eleştiri 100 kiloyla doğum yaparsın diye.Ben hamile birini gördüğüm de yorgun halsiz bile olsa iyi gördüm seni diyorum neden solgunsun vah vah deyip modunu düşüreyim sizin de çevreniz de var mı böyle insanlar