Merhaba arkadaşlar hep burda doğum hikayeleri okuyup ağladığım olmuştur zaman zaman..Günler sanki öle uzadıki son zamanlarda kavuşmak sanki rüya gibi.Çok sıkıntılı bi hamilelik dönemi geçirmeme rağmen yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik sonunda🤗İçimde öle tarifi imkansız duygular varki anlatamam, sanki bi rüyanın içindeyim..Hamileliğimin ilk 4 ayı öle güzel öle sorunsuzduki hep öle olucak sandım🙃Sonrasında ise bebeğimin eşinin aşada olduğunu öğrendim ve sürekli kanamalarım oluyodu,birde preeklemsi sorunumuz vardı (fakat bu aya kadar çok şükür sorun yaşamadım bu konuda).Son bir aydır nihayet kanamam yoktu ve bebeğimin eşi artık yukarıdaydı.Bu arada donktorum preeklemsi dolayısıyla erken doğum olabileceini ve sürekli tansiyonumu ölçmem gerektiini sölemişti.Ben hep ölçüyorum tabi..Tam 37. Haftamızdayken başımda inanılmaz bi ağrı hissettim ve tansiyonumu ölçtümm 14 e 9 olmuştu doktorumu aradım ve hemen hastaneye gelmemi söledi.Gittiimde ise tansiyonum 16ya 11 i bulmuştu.Hemen yatışım yapıldı dil altı haplar serumlar yapıldı ve bir gece hastanede kaldım.Neyseki düştü tansiyonum.Ve doktorumla bi hafta daha bekleyelim tansiyon ilaçlarıyla kontrol altında tutalım tansiyonunu bir gün birgündür dedi bebek gelişimi için dedi Bende ona güvendiim için ne diyorsa yaptım.Veee mayıs ayının 29 u için karar verdik doğuma🤗Yarınn hayırlısıyla doğum yapıcam tansiyon durumuma göre suni sancıyla ya normal doğum yada sezeryan olucak.Şimdiden karmakarışık oldum heycan korku mutluluk hepsi bi arada 🙃🙃Rabbim hakkımızda hayırlısını versin.Kızım ve bana dua ederseniz çookk sevinirimmm..🙏🏻🙏🏻Çoook uzun oldu hakkınızı helal edinn🙏🏻🙏🏻