Papatya13371 Ozge_h canım çok aşırı erken zaten kalp atışları 6.7. Haftalarda oluşuyor cinsiyet nasıl öğrenebilirsin. Benimde ikiz 15.haftada doktorum söyledi ikizler de özellikle biri gösteriyor biri göstermiyor daha geç öğreniyorsun
Su5678 Ozge_h hayırlı olsun cnm bende ikiz bekliyorum 20 haftamıza girdik birinin cinsiyeti belli degil daha 😊
Ozge_h Su5678 teşekkür ederim inşallah sağ Salim kucağınıza alırsınız ☺️Ben çok erken davrandım o zaman 😂
Yooookkk1 Ozge_h bırısı kesın erkek ama oburu bıraz karısık sankı kesesı yuvarlak ama ınce uzun gıbıde karasızım oburunde kız gıbı hayırlısı
Gulsen4224 eslemeslem rica ederim canım rabbim gönlüne göre versin inşallah bakalım ne olucak minik 🐥