EsrSvm canım hiçbirşey yapmıyorum eşimin test sonucu düşük geldi bu ay hiç bişey yapmadım hevesim kalmadı inan ki. Ama kendimi kandrmak istemiyorum bak yogun akıntım var , baş dönmem var. Sıcak basıyor göğüsüm agrıyor. Ama kendimi hamile gibi hissediyorum. Gecen aydan hamile mi kaldım acaba diyorum. Gecen ay çünkü adetim 4 gün gec geldi ve siyaj gibiydi . şu an kafamda acabalar var