-Y61- merhaba canım benimde 12. Haftaya kadar çok mide bulantılarım oldu ve doktorum bu ilacı verdi kullandım faydasını gördüm , yatmadan önce 2 tane alıyordum. Bebeğe hiçbir zararı olmadığını söyledi doktorum eğer senin çok bulantın yok ise kullanma ama olursa kullanmaktan korkma zaten 16. Haftadan sonra benim bulantılarım azaldı çok şükür ☺️☺️