Mom-2 aynı şey bendede var maalesef :( doktora mesaj attım bol su tüketmeye devam et dedi enfeksiyon da vardı bende ilaç da kullandım ama pek faydası olmadı özellikle sabah uyandığımda oluyor bol su içince geçiyor canım ama mutlaka doktora git ona göre bir önlem alırsın