Drya-ergu12 Nazlı kızım gelmiyor doktor gününü doldurunca da gelmezse suni vericem dedi bu nasıl geleceeeek 😩
Srhtzlyh Drya-ergu12 bizde 38+5 olduk ne ağrım var ne sancım hatta olanlarda kayboldu birkaç gündür. Gelmezse suniyle başlatırız ilerleyemezsek sezaryen olur dedi doktorum. Insallah kendi sancımızla zamanını geçirtmeden sağ salim alırız kucağımıza nazlı hanımefendileri🤭
Meldemmmmm Drya-ergu12 benimkide aynısını dedi bebeğimle konuşuyorum gel annem diye umarım ise yarar 😇
malatya4444 Sancilarm.da oluyo ama duzenli deil acile gitsem bakarlarmi bi coronadan dolayi acilde kontrol icin bakmiyolar die duymustm
Drya-ergu12 malatya4444 bence düzenli olunca gidin çünkü düzensiz oluyordu benimde gittiğimde açılmam vs yoktu
Mamacita Drya-ergu12 bugun doktorum bana da aynisini soyledi 39+3’um. Dogumu kolaylastirmak icin bir alternatif onerdi mi acaba doktorunuz yuruyus vs disinda?
Drya-ergu12 MryMry bende kendi sancımla gelsin istiyorum Allah hayırlısını versin inşallah hepimiz için