Hakikitosunpasa Kasım gebeleri varmı durumlar nedir😊 4+5 te keseyi gördük Cuma günü kalp atışı duymaya gidicez inşallah
iremgun Hakikitosunpasa ben varım😊 ben de keseyi gördüm dün de kalp atışını duyduk şükürler olsun🤲 darısı başınıza inşallah🤲🌸
Sibeelkrc Hakikitosunpasa hamile olduğumu öğrendiğim de gitmiştim. Kese görülmemişti. Yarın hepsini göreceğiz inşallah geçen hafta gitmem lazımdı bu haftaya bıraktım 🤲🏻
Hakikitosunpasa mrym3434 5+2 sin kese görünür bence ama kalp atısını da duyarsın gitmişken ben sabredemedim 4+5 gittim karından görüldü kese
mrym3434 Hakikitosunpasa inşallah kalp atışını da duyarız canım insanın gercekten o zaman içi rahat eder