hili61 kesinlikle hemen doktorunla görüşmelisin benimde ayaklarimda çok ödem toplamıştı ve birden bire olmuştu bende her hamilede olur diyip pek önemsemedim. Doktor kontrolüne gittiğimde tansiyonum 16.9 lara kadar vurmuştu ve ben bunun farkında değildim. Doktorum tansiyondan dolayı ayaklarımın ödem topladığını söylemişti