Esraismail99 Kızlar kendimiz için hastane çantasına neler koymalıyız? Normal doğum olursa elbiseli mi lohusa takımı alalım hangisi rahat oluyor
seyhanmiray18 Esraismail99 kesinlikle 2 3 tane pijama al yanına atlet v.s çünkü kanama geciyo terlik al mutlaka ve deepend kesinlikle çok rahat edersin onunla bide sütun hemen gelmezse diye bence süt arttıran çaylardan al hemen yap iç ben ilk doğumunda sütum 4 gün gelmedi hastaneye gttim hemşire çay verdi ve hemen sütum indi
tugbacelebii YouTube de hastane çantası yaz pek çok video çıkıyor onları kendine göre düzenle ve bence önü düğmeli takım alırsan hem daha rahat edersin hem emzirirken kolaylık olur
Hlme-26 Bir takım normal pijama 1 takım elbise sezeryan olursa diye elbise daha rahat göğüs pedi kullan at kilot bez iç çamaşırı emzirme südyeni terlik hırka falan koydum
Tatliheyecan seyhanmiray18 ben geçen gün eczaneden humana alacaktım süt yapması için kadın kendini şartlama süt gelecek boşuna para verme dedi satmadı bana resmen😅 bende ne bileyim eczacı gerek yok deyince alayım demedim. Ayrıca depend varkende geçme şansı varmı ki hani dediğiniz gibi fazla fazla aldım pijama çantamada merak ettim.
seyhanmiray18 Tatliheyecan tabi aşırı bi kanama olmuyo ama yatıp uyurken geçmişti benim bende humana kullandım sütum geldi ama bırakmadım yine bitene kadar içtim yani kızım sürekli ağliyodu doktora goturdürdün direk bu çocuk aç dedi ve bana çay verdiler işte canm