Ygmrb bende dış gebelik geçirmiştim. 1600 lerde mtx iğnesi olmuştum iki gün sonra 1900 lara çıktı ama normalmış iğneden hemen sonra biraz artıyormuş sonra düşmeye başladı ama çok düşmedi 1200 lerde doktorum kürtaj yapalım dedi ve bebeği almış bebek rahimdeymiş ama sağlıksızmış. Sonra beta yavaşca sıfırlandı. Ameliyat olmak için bebeğin tüplerde olduğuna emin olsun doktorun. Bir de bir yerde okumuştum bebek tüpdeyse beta 5000 leri görmezmiş yani rahimde de olabilir. Geçmiş olsun