Ftmgl12 aynen canım bende de öyle işte sebepsiz artık rabbimden biz ne yapsakta bir şey yok desek de o veriyor mucize işte hepimizin hakkında hayırlısı olsun ben önümüzdeki ay aşılama yaptıracağım inşallah çünkü psikolojik olarak hiç rahat değilim beklemekte istemiyorum açıkçası kafamdaki sorular bitsin