Ozlemserrt 28 haftalik hamileyim tansiyonum bir haftadır hep yükseliyor sanki bayilcakmisim gibi gözlerim kararıyor tansiyonumu olctigimde 16 -10 çıkıyor sürekli böyle bebege bi sıkıntı olur mu doktoruma randevuma daha 2 hafta var ne yapmalıyım
Ttugceeli Ozlemserrt doktorunuzun kesinlikle haberi olmalı benim de ilk gebeliğimde 27 haftalıkken başlamıştı. 36 haftalık doğum yapmak zorunda kaldım
Ssmmra Ozlemserrt Canım hemen doktoruna söyle 14 9 u bile geçmemesi gerek 17 oldu benimde hastaneye gittim ama burnum kanamisti artk tansiyon hapı başlattılar sizin haftalarınizda bende olmuştu gebelik tansiyonu
Mnevvr53 Ozlemserrt bence cok erkenden gitmen gerekiyor ben tansiyonumdan dolayi erken dogum yaomak zorunda kaldim bazi sorunlarimdada vardi ama tansiyon cok önemli oldugu icin bebege zarar veriyor zehirler seni allah korusun git cidden dedigimi yap canim ilac filan verir belki
Rojda24 Canım tansiyon yüksekliği iyi değil benim de yüksek ve ilaç kullanıyorum bence durma üstünde hemen doktorunu ara
Ozlemserrt Ttugceeli doktorumla irtibata geçemiyorum devlet hastanesinde olduğu için 2 saatte bir ölçüyoruz şuana kadar en düşük 14 -10 geldi