Ben hem ilk dogumumu genel sezaryan ikinci dogumumu spinal sezaryanla yaptım. Genel olanda daha fazla agrım olmuştu özellikle ayılmaya başladığımda çok kötü bir acı hissediyordum. Sonrasında ilk ayaga kalkıp yürümeye çalıştığımda çok zorlandım. Spinal de ise hiç acı hissetmedim çok rahat geçti bebegimin dogdugu anı gördüm çok güzel bir duygu. Ama sonrasında müthiş bir baş ve boyun agrısı çektim 5 gün boyunca kafamı yastıktan kaldıramadım resmen. Nescafe bitter çikolata falan da yedim bol bol ama fayda etmedi. İkisininde kendine göre zorlugu var anlayacağınız