Kbrunver 9+3 haftadayım sag bel bölgem çok batıyor hamilelikte normal mi arkadaşlar ilk kez bu ağrıyı yaşadım
Guler30 Bende yaklaşık olarak 6. Haftadan Bu yana Ara ara bel ağrıları yaşıyorum bazı geceler uyku bile uyutmuyor o kdr şiddetli olabiliyor . Doktorum normal bir durum kanama vs yok ise dedi. 9. Haftadayım yine ara ara yokluyor
Edayekta Benim ikinci hamileligim oldugu halde hamileligimin basindan beri kalcam ve belim cok agriyo geceleri belimin altina biseyler koyup uyuyorum is yaparken yururken dik olmak gerekiyormus agri olmqmasi icin
Kbrunver Edayekta Benimde aynı şekilde ara ara ağrım oluyor sizin gibi dün daha cok batma oldu oturup kalkamadım. İlk hamileliğim de düşük yaşadım bunda biraz korkuyorum tedirgin oluyorum ister istemez
Edayekta Kbrunver dikkatli olmak sart agir kaldirmamaya ,kendini cok fazla yormamaya dikkat et canim Rabbim hayirlisiyla yavrunu kucqgina almayi nasip etsin ins