Kızlar bundan 1 hafta önce şeker yüklemesi yaptım. Ve doktorum şekerimin yüksek çıktığını söyledi normalde ilk olarak dahiliyeye görünüp sonra endokronolıje ye gidilir doktorum bana direk endokrin doktora görün dedi .. korkuyorum gizli şekerde neler yememem gerekıyor beni sydinlatirmisınız