Gzmkk Düşük olarak mi yoksa kürtaj olcakmısın benim kanama ile düşmedi kürtaj oldum iğne ile düştü çok tehlikeli ağrın varsa hiç durma küplerin patlar daha kötü olursun
-sevgikelebegi12 Gzmkk doktorumu aradım düşük oluyo iyi olmuş kanaması yoksa iğne yapıcaktı ama ben yine yarın gidicem doktoruma
Fatma4495 Bana ilk gittiğim doktor dış gebelik geçirmişsin dedi kanamam kendi başladı bitti ama sonra kontrole başka doktora gittim kendiliğinden sonlanması çok zor dış gebeliğin ,sen kimyasal gebelik geçirmişsindir dedi . Ama bekletme tehlike olmasın
-sevgikelebegi12 Fatma4495 dış gebeliğim kesinleşti benim ama yarın gidicem adet sancısı yaşıyorum suan