mavi_2522 Kızlar 27 haftalık hamileyim her şey gayet normal gidiyo hiç bi sıkıntım yok çok şükür ama dün öğlenden beri bebeğim hareket etmedi sadece akşam böyle ufak bi iki hareket etti bugün doktora gittim doktor her şeyin normal olduğunu söyledi ama yine de tedbir amaçlı yatış verdi. Yatış ücretleri o kadar pahalı ki şuan karşılıycak durumda olmadığımızdan kabul edemedim böyle bi durum yaşayan var mı?
senakhrmn mavi_2522 Bende 27+4 teyim benim bebeğimde çok hareketli bir bebek değil bazen günde bir kaç kez tekme atıyor , bazı günler hiç hissetmiyorum ve bunun normal olduğunu düşünüyorum. Neden yatış vermiş olabilir ki acaba doktorunuz ?
Karadenizli52 mavi_2522 devlet hastanesinede bı gidip gorunebilirsin yatış yapsada ücretsiz olduğu için maddi anlamda zorlanmassin kendinize strese sokmamis olursun canım
mavi_2522 senakhrmn işte bende bilmiyorum içimde şüphe kaldı çok şükür hareket etti gerçi bugün bi kaç kez ama böyle hafif hafif ilk bebeğim endişeleniyorum
senakhrmn mavi_2522 Benimde ilk bebeğim aynı şekilde. Sakin olmaya çalış inşallah iyi düşün iyi olsun.
mavi_2522 Canes keşke yatabilseydim evet ama sadece yatak ücreti 700 TL istediler akşama kadar, büyük ultrason filan dediler bide onlarla beraber çoook pahalı tutuyo şuan karşılayamazdım
Ahsennurrrr mavi_2522 benimde öyle canım çok nadir hareket ediyor gündüz akşamları genelde hareket ediyor bide genelde gece ,12-1, arası bugün nerdeyse bı kere hissettim ama ,28e kadar düzensiz hareket olur dedi doktorum
mavi_2522 Ahsennurrrr Ebru0600 MinikTavsanim Ebru0600 Ates2020 hepinize çok teşekkür ederim valla Allah razı olsun içime su serptiniz umarım dediğiniz gibidir bişeycik olmaz inşallah 🥰🙏🏻
Ebru0600 mavi_2522 bende aynısını yaşadım canım doktorum doktorum normal gün içinde 10 defa hareketini hissettiğin sürece bi sıkıntı olmaz ayrıca arada böyle pozisyon değiştirir hareket eder ama sen hissetmezsin dedi 27. Haftamdaydım şimdi 29 oldum bi sıkıntım yok çok şükür düzeldi hareketleri 🥰
Ates2020 mavi_2522 bebek hareketleri düzenli olmaz bi kaç gün önce benim kızda baya hareketsizdi şimdi yerinde durmuyor belli olmaz yani korkmanıza gerek yok takip edin
black8 mavi_2522 Birebir aynı durum şuan bende de var 27 haftalığım, normalde her gün hareketlerini net bir şekilde hissediyordum bugün çok az hissettim son 4-5 saattir de hissedemiyorum çok korkuyorum açıkçası ama kendimi de rahatlatmaya çalışıyorum 😔
mavi_2522 black8 endişelenmeyin dün tamamen bu düşünceleri aklımdan çıkardım, akşam o kadar güzel hareket etti ki Allah ım çok şükür dedim. Belki de ben kendimi o kadar strese soktuğum için stresten etkilendi