Kızlaar çok uzun bir doğum oldu Allahım herkese yavrusunu sağlıcakla kucaklamayı nasip etsinn öncelikle..kızlar nefes egzersizlerini bilmeyeniniz varsa bir an önce öğrensin düzgün nefes alıp veremediğim için çok zorlandım..
cuma günü açıklığım 1 cmdi bekledik perşembe gününden beri şiddetli vücut kasıntılarım var bugün onun için devlet hastanesine gittim kendi doktorum özelde ve il dısındaydı. Devlet hastanesindeki doktorlar kaşınmama hiç bakmadan nst ve alttan muayene ettiler. Açıklığım Cuma'dan bu yana saat 18.00'da 4 cm olmustu çıkmak istediğimi söyledim sancılarımı evde bekledim 10 dk da bire düştü sonra 5 hemen eşim ve babasıgille hastaneye geldim muayene edildim açıklığım 6 cm olmustu doğum baslamıstı lavman yapıldı sancı eşiğim düşüktü vakit azdı açılmam iyiydi ama bebeğimin çok hızlı kalbi atıyordu suni sancı verdiler yaklasık 1 bucuk saat kadar doğumhanede kaldım ıkınamadığım için nefes egzersizim hiç olmadığı için zorlandım çok daha sonra doğum basladı kaka hissi gelmiş gibi oldu açıklığım tamdı. Doktorum çok yardım etti teselli etti ben sezeryan diye bağırırken. Elhamdülillah oğlusum saat tam 03.00 de 3230 kilo 50 cm doğdu.💙🐥 civcivime sarıldım hemen şimdi yanı basımda uyuyor hafif vuran bi ağrı var ama dayanılmayacsk gibi değil Rabbim kucağına alınca tüm acıyı unutturuyor Rabbim isteyen herkese nasip etsin mükemmel bir his tarifi yok...