Baharburcu Dyg61 aaa nasıl tahmin ettiniz daha belli değil hatta doktor kız bebek gibi sırtı dönük ama dedi bizimde bi kızımız var sağlıklı olsunda bi de oğlum olsun isterim tabiki 😊🙏
Rehile Baharburcu Doktorlara İnanmıyom artk🤣 Banada sırtı dönük kız qaliba dedi bacak arasınada yaıandan bakmıştı kız dedi Sonra 20 haftada erkek dedi Başka doktor Yani erkekmiş🤭
Kubab1244 Benim doğum tarihim 28.08.1997 eşimin doğum tarihi 01.01.1997 Eylülde doğumum olck daha 1 aylık çok merk ediyorm
Baharburcu Dyg61 evlat tabi ki ayrım yok sadece merak ettim ve kızım var ya oğlanı da tadayım istiyor gönül tabiki öncelik sağlık 😊🙏
Fatosef Baharburcu benimde 12+6 daha cinsiyet soramadim ben Allah gönlüne göre sağlıklı bi bebis versin canım inşallah
Secil_31 Baharburcu ben keseden anladım😊fasülye şeklinde ise erkek oluyor beni de öyleydi erkek oldu.yuvarlaksa kız oluyor genelde