Kubrymn Merhaba kızlar 21+3 Haftamdayım bugün bizim bebişin kilosunun 445. Gram olduğunu öğrendim sizde durumlar nasıll normal mi kilosu sizce ?
Seher112 Kubrymn bence sizin ki normal gayet 20+1 de 614 gramdı benimki şuan 23+2 yiz dünde 805 gram çıktı 😅😂
sumeyye60 Seher112 Benim 20+4 te 480 çıkınca 2 hafta ileride demişlerdi sizinki bayağı ileride maşallah şekeriniz yoksa genetik olabilir
Seher112 sumeyye60 evet bizimkide 2 hafta ileride dün şeker yüklemesi yapıldı temiz çıktı şükür belkide genetiktir annem bizleri hep evde doğurmuş kilolarımızı bilmiyor malesef 😅
sumeyye60 Kubrymn Yok hayır sizin bebeğiniz haftasıyla uyumlu Seher hanıma söyledim şekeri yoksa genetik olabilir diye çünkü bayağı fazla haftasına göre
sumeyye60 Seher112 Şeker yoksa maşallah güzel besleniyor demek ben de tombik bir bebekmişim bizimki genetik muhtemelen 4,5 kilonun üzerinde doğmuşum😊
sumeyye60 23+1 805 gram normal gerçi benim de 24+1 de 977 gramdı önde gidiyordu şekerim olmadığı için normal gördü doktor 😊