Arkadaşlar bugün zeynep bedia yıldırıma gittim ama aşırı memnun kaldım çok tatlı naif bir insan siz sormadan herşeyi söylüyor bilgileri sizi tatmin ediyor ve maddi yöndende sizi düşünüp yönlendiriyor benim kan tahlillerimi devlet hastanesinde yapıp getirmemi söyledi mesela kesinlikle gözüm kapalı tavsiye ediyorum