Tekrarlıyorsa yaptır sebebini bil önlem alınsın enazından ben kaç ay boyunca çektim sonunda yaptırdım sürekli üreten bir bakteri varmış iğne vurundum hamilelikten dolayı asıl ilaçları kullanamadığım için tekrarladı suyla yatıştırmaya çalışıyorum ama doktor her kontrol de idrar tahlili istiyor yine de