Merhabalar kızlar. Hamileliğimin başından beri burada ki doğum hikayelerini okuyarak günlerimi geçirdim. 2 Ocak günü sıra bana geldi.
zaten erken doğum riskim vardı 28. Hafta itibari ile ciğer geliştiricilerim yapılmıştı. Sürekli istirahatle geçirdim son haftalarımı. Yılbaşı gecesi bebekler karnımda toplanmaya başladı. Karnım inanılmaz derecede sertleşti ve bebek hareketlerinde azalma meydana geldi. Evde 1 gün sancılarımın geçmesini bekledim. Çünkü sancılarım düzensizdi. Daha sonra sancılar ve kasılmalar artınca sabah hasteneye gittik. Nst de sancılarım çıktı ve 1 parmak açılmam vardı. İlk etapta sancılar orta düzeyde olduğu için serum ve ilaçlarla sancılarımın geçmesini beklediler fakat maalesef sancılarım 10 dk da 3 oranında artınca acil bir şekilde sezaryene aldılar. bebeklerin biri 1650 biri de 1500 gram olarak dünyaya geldi. Şimdi yoğun bakımdalar. Bu yoğun bakım süreci gerçekten çok zor ama asla ve asla güçten düşmeyin. Süt sağma odaklı olun ki bir an önce bebekleriniz toparlansın. Allah ım yoğun bakımda bebeklerini bekleyen tüm ailelere yardım Etsin şifa versin.
benim bebeklerim Hikmet Arın ve Rodin Çağın için de dua ederseniz çok sevinirim. 🙏