Şükürler olsun ki nefesime kavuştum 🙏 biraz uzun olacak kızlar ama hakkınızı helal edin şimdiden 🤗 1 yıl yolunu bekledim oğluşumun rabbim e dualar ettik evlilik yıl dönümümde hamike olduğumu öğrendim en güzel sürprizdi benim için🤗 27.05.2018 gece 12 de gelen bel ağrım la başlamıştı herşey o günün sabahında erken Doğum riskim var diye mutfak dolabımı falan temizledim ama aklıma hiç doğurmak yoktu o gün o kadar yorgundum ki allah a dua ettim allahım bugün olmasın ıkınacak kuvvetim bile yok diye 🙂 ama o gün gelen bel ağrım gece 3 de adet sancısı dediğiniz sancılara döndü belli bi dakikası yok tu kafasına göre geliyor gidiyordu🙂 karnımın alt bölgesiydi ağrıyan yerim ve benim orda 2011 de olan sezeryan dikişlerim vardı dikişlerim çatlatacak sandım resmen 🙁 sabah oldu pazar olduğu için anneme gitmek istemiştim çok özlemiştim eşim sabahtan bıraktı sancım hala var ama eşime söylemedim 😂 anneme götürmez diye bu arada bende yalancı sancıdır geçer diye bekliyorum saat akşam 17.00 dan sonra 20 dk bir 45 sn gelen sancılarım oldu bana sezeryan sonrası normal Doğum olduğu için suni sancı veremeyeceklerdi kendi sancımla Doğum yapacaktım evde çektim sancımı kesinlikle sancınızı evde çekin sancı geldikçe merdiven indim çıktım secde pozisyonuna geçtim bir kaç kere de squat yaptım saat tam 20:00 de ezan okundu eşimde gelmişti bana yemekte gelen sancıyı görünce noldu dedi bende sancı çekiyorum dedim ama erken Doğum riskimden dolayı artık kocamı da bunaltmak istemiyordum Doğum sancısımı emin değilimededim o arada 10 dk bi geliyor duş bile aldım geçmiyor artık doktorumu aradım doktorum 5 gün hastane de olamayacağını izine ayrıldığını söyledi ve benim korkulu rüyalarım o dk başladı ben doktorumu istiyorum diye oturdum ağlamaya bu arada doktor hastane ye git her an bebek gelebilir dedi bende rahim ağzı yetersizliği vardı o yüzden hastane ye gittim 4 cm açıklık kafası 5 cm de dedi doktoru aradı ebe durumu bildirdi o arada doktorum arkadaşı doktoru aramış o geldi hastaneye allah binlerce kez razı olsun doktor ebe hastane gerçekten çok ama çok önemli benim açıklık 6 cm oldu sancılar arada geliyor benim ses hastaneyi iniletiyor😂 saat gece yarısı 28.05.2018 00:30 gibi suyumu patlattılar ama ben ısrarla yürümek istiyorum eve diyor yürürken doğuruacaksın 😂otur diye açılmam 8 cm oldu doktor geldi ben o arada çatalda değil koridor ya yere kapandım namaz kılıyor gibi yerlere vuruyorum😂😂 kaynanam annem başımda ağlıyor ama ben sancıyı 00:30 dan sonra çektim meğerse o çektiğim sancı değilmiş saat 01:00 de doktor geldi ıkınmayı öğretti 2 kere tam sancı sırasında ıkınıyorum ama doktor tam elini yerleştirecek ben elini tutuyorum kadının😂😂😂 accık bana kızdı tabi bak zaten Doğumun riskli dediklerimizi yap dedi beni aldı çocukluğuma götürdü saçma saçma sorular soruyor bende salak gibi cevaplıyorum🤣🤣.01:23 de bana bi ıkınma geldi nasıl ıkındıysam doğdu benim miniğim annesi kurban olsun kokusuna o kadar ragatladım ki oh be demişim o ara benim yaramaz ayakları doktorun elinde kafa yere cişini yapıyor🤣 tabi sonra plesanta çıktı o da bi 10 dk sürdü ben ne kestiğini hissettim ne diktiğini ve ilk normal doğumum annemler şimdi diyor o nasıl bağırmaydı televizyondaki ler geçtin diyorlar🤣 doktorum ilk kez ssvd bu kadar kolayına denk geldim dedi ama kanamam durmadı çatalda kaldım korktum ama 2 de odama çıkmıştım artık kanamalarım düzeldi bebeğimde çok sağlıklı şükürler olsun 🙏 2800 gr 48 cm teyseleri🤗🤗🤗