Mehem Hayalim_s bende aynı haftadayim ve hâlâ makat geliş benim bebeğimde dün bende öyle bi post açmıştım zorunlu sezeryana mecbur kalmak istemiyorum doktorunuz ne dedi size 😒🤲🏻🤷🏻♀️🤰
Pnrtrz Hayalim_s hiç olumsuz düşünmeyin daha dönmesi için vaktiniz var benimde 36. hafta kontrolune gıttıgmde donmustu son haftalarda bile dönmeler oluyormus namazda secdeye yatar pozısyonu gibi durun dıyorlardı ne kadar dogru bılmıyrm ama siz içinizi ferah tutun döner daha vaktınz var
Beyzan Şimdi gördüm sorunuzu düzelme ihtimali var ama çok düşük bir ihtimal çünkü yeri daraldı iyice eskisi gibi rahat donemiyor. Ama bazı hareketler vardı belki faydası olabilir
Hayalim_s Mehem yeri daraldığı için dönmesi zor biraz dedi çarşamba günü kontrolüm var 36+3 olucaz bakalım düzelmismi
Mehem Hayalim_s aynen benimde Çarşamba var bende çok merak ediyorum hayirlisi olsun inşallah hakkimizda sağlıkla gelsinler 🤲🏻🤲🏻🤗