prensssannesiii Emel38 arkadaşım bugün doğum yaptı sezeryan. Tek oda veriliyormuş herkese. Çok güzel ilgilendiler diyo. Tek bı kişi refakatçi aliyolarmis başka kimse yok diyo. Bayağı memnun kalmış .
MelekZBMY 38+4 bende şehir hastanesinde Doğum yapacağım normal acile bile gittiğimde gayet güzel ilgileniyorlar