34Gizem Selver06 reglim den 2 gün önce yumurtlama gibi koyuydu. Gebelik testi yaptım silik çıktı. Regl günü yaptım çizgi kopkoyu çıktı. Yani bence öğrenilebiliyor
annee27 Bn ovulasyonla yaptim cikmadiki iyi bir ovulasyon testiydi yada ben anlamadim.bilemiyorum sonra 5 liralik teste hemen cikti gunumde gecmisti zaten
Selver06 34Gizem ben de adet öncesi dönemdeyim 4 gün filan var adetime ovülasyon testi yaptım dün bugün iki çizgi çıktı kan verdim negatif çıktı erken mi davrandım acaba diyorum
34Gizem Selver06 olabilir geç döllenme olduysa belli olmaz. Ben bile zor gördüm silik çizgiyi kendiminkinde