Kızlar perşembe günü muane oldum 26 haftalık idim . Doktorum 27 +3 günlük dedi kilosu 1kilo 133 gr boyu da uzun gayet güzel gidiyo dedi. Bugün detaylı ultrason(obstetrik ultrason) bebeğin tahmini doğum zamanı sıvı boyu kilo vede baş yukarı pozisyonu gibi durumlara baktım orada bana 967 gr dedi herşey yolunda cıktı ama kafam çok takıldı bu duruma. Doktorum bugün hastanede yoktu ona soracaktım vede sonuçlarımı gösterecektim. Ayın 20 randevu aldim bende ama o zamana kadar kafama takıldı.. Ultrason arasında fark olur ama bu fark çok geldi bana. Böyle durumla karşılaşan var mı?