Semabkr Kızlar doğum için fiyat aldınız mı? Yeni yılda fiyatlar nasıl? Covid testi yapıyorlar mı doğum için bilgisi olan varmı?
Aslhn8992 Semabkr merhaba ben geçenlerde öğrendim, 2100 normal, 2500 sezaryan 2021 fiyatı dediler, doktor farketmiyormuş, corona testini semptomu olan annelere yapıyorlarmış.
Semabkr Aslhn8992 normalde normal doğumla sezeryani aynı fiyat yapıyorlardı neden sezeryan daha pahalı ki? 🤔
Aslhn8992 Semabkr evet biz de düşündük biraz bunu, ablam 3 sene önce aynı hastanede yapmıştı o zaman iki doğum da aynıymış, sezaryan da epidural iğnesi falan için belki fark koymuşlardır sonucuna vardık 😊
Semabkr Aslhn8992 olabilir düşününce mantıklı geldi. korkmustum bende ya dedim 3500 falan olmuşsa diye öyle postlar aciliyorki 5000 falan diyorlar doğum paralarına ya dedim bizim hastanede öyle yapmışsa şimdi rahatladım. İnsan düşünüyor o kadar paraya çocuğumun başka ihtiyaçlarını alırım diye üzülüyor 😒😒
Aslhn8992 Semabkr öyle haklısın. Şehirden şehire çok fark ettiğini gördüm bende hastaneden hastaneye değişmesi normal de. Peki forum yaşam da Sizlerin doktoru kim?