Duygus97 Bebeklimm 13+1 olur mu 😂 İstanbul esenyurt tan selamlar 🤗 yoğun mide bulantılı arada kasık karın ağrısıyla devam 😇
damlali Bebeklimm 13.haftamda kanama yaşadım bu hafta 14üm inşallah iyileşiyoruzdur yatarak geçirdiğim bir hamilelik bir an önce ayağa kalkarız umarım
Bebeklimm Seheratakan ben prilam ile ayakta durabiliyorum yoksa sürekli kusma ve kilo kaybı yaşıyorum
Mirasaki Bebeklimm evet çok zor bir durum rabbim hepimizin yardımcısı olsun bende 13+4 oldum bugün biraz iyi gibiyim iyileşiyorum galiba darısı bütün annelere inşallah
Mirasaki Bebeklimm inşallah daha erken iyi olursun canım bende oğlumda öyleydim ama ilaç kullanmıyordum belkide şimdi ilaç kullandığım için hafifledi biraz