Brazkurt Merhaba annişler 35+5 olduk bi haftadır çok az kan gelıyor doktora söledim 36 haftadan sonra olur dedi böle olupta doğurmayan varmı 😂
CerenSelvi Brazkurt merhaba nasıl geliyor kan düzenli mi? Doktor normal dediyse mutlaka sorun yoktur. Nişanı falan mı kastetmiş acaba doktor. Sağlıkla gelsin minik 😇
Brazkurt CerenSelvi pıhtı şeklinde az az geliyo 2 günde bir evet nişanı kastetti çok gelirse gel dedi bunlar normalmiş ama çevremde kimse yaşamamış bend sabırsızlanıyorum 😊