ZehraArslaner 9 gibi hafif sancılarım başladı. 11 e kadar bekleyelim dedi doktorum 1 buçukta iyice sıklaşınca sancılar beklemeyelim suni werelim başlayalım dedi doktorum. 11 buçukta suni sancı werdiler. 12 buçukta Doğuma gittim 12:50 de de aldım kucağıma kızımı. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah. Normal Doğumdan da korkmayın herkesin acı eşiği farklı