Merhaba sevgili anneler bugün kontrole gittim 37 +5 im. Nst sonuçlarını Dr a gösterdim bebeğin bazı yerlerde hareketleri fazla çıkmış daha sık görelim seni dedi. Bir sıkıntı varmi dedim yok dedi ama ne demek bu anlamadım. Vallahi nst denen şey çok rahatsız edici 20 dakika boyunca sırt üstü tabiki bebek fazla eder ben rahatsız oluyorum muhtemelen cocuk da oluyordur 🙄bu konuda bilinçli anneler yardım eder misiniz bilgilerinizi paylaşır mısınız bir nebze de rahatlamak adına