Merhaba anneler testim pozitif çıktı perşembe Sezeryan doğumum vardı ama gittiğim hastane pandemi hastanesi olmadığı için iptal oldu şuan hastane arayışındayım Adet tarihine göre 39 haftalığım ama Bebeğim 1 hafta küçük 38 çıkıyor şuan morelim çok bozuk ne yapcağımı bilmiyorum kızlar bnm gibi olan varmı