Kızlar 38+4 haftalık hamileyim normal doğum için çabalıyorum yürüyüş , egzersiz falan ama bebek kanala inmedi . Benim gibi olup sonradan inen var mı ? Ya da suni sancı verdiklerinde kanala iniyor mu ? Eğer inmezse boş yere sancı çekmek istemiyorum direk sezaryen olmak istiyorum . Bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi ?