Merhaba kızlar bugün devlette detaylı ultrason a girdik şükür bir sorun görünmedi sağlığımız gayet iyi fakat aklıma bir şey takıldı doktor ek genetik test yaptırmak istiyor musun diye sordu çocuğun gelişimi ne kadar sağlıklı olsa da genetiğinde bin de bir ihtimal sıkıntılı doğabiliyormuş bunu biz göremiyoruz dedi ben yaptırmak istemedim sonuçta genetiksel bi bozukluk engelli vs olsa bile rabbim ona bir nefes vermiş sonuçta öyle böyle benim çocuğum yaptırmak istemedim ama aklımda soru kaldı acaba yaptırsam daha mı iyi olurdu yaptıran var mı ya da bu durumla karşılaşan ?