napoliten_ Hamileliğim çok rahat geçiyor, elim ayağım şişmedi , bel kasık ağrılarım şiddetli değil şükürler olsun ki.Var mı benim gibi rahat geçiren hamişleeer🙈 32+1’m❤
Hamissbusra napoliten_ canim guzel gunlerini yasa derim bende oyleydim oh missss evi dipkose bahar temizligi falan yaptim 36 dan belli bel agrisi kasilmalar mide bulantisi uykusuzluk var suan 38 haftalik
aysgl24 napoliten_ bende 32 haftaligim cok şükür sisme kilo alimi falan yok bende ama dun geceden siddetli agrim vardi bgn dr gittim nst ye bgladilar ama bisey cikmadi cok şükür ki...
Zeze03 napoliten_ 34 e kadar çok rahattık 😅 34 ün son günü başladı ağrılar 😂 su an 36 yız allah dayanma gücü versin yinede gülebiliyoruz
ZehraArslaner Hamissbusra bende aynı durumdayım kasılma uyuyamama sürekli mide bulantısı 36dayım napcamı şaşırdım