Esraadem Gebeliğimin başlarında çok az idrar yolu enfeksiyonumun olduğunu söylemişti doktorum 14. Haftama girdim idrarım gelince ve yapınca sızlamalarım arttı sizdede böyle bir durum yaşayan varmı ? Nasıl geçirdiniz ne iyi geldi
aysegull23 Esraadem İyi gelenler bol su içmek,pamuklu iç çamaşırı giymek,genital bölgeyi temiz tutmak,yaban mersini yemek ve kızılcık suyu içmek.
MomD Esraadem benimde başından beri var şu an 30. Haftamdayım maalesef geçmek bilmedi sürekli iç çamaşırımı temizlerim 95 derecede yıkarım temizliğime çok dikkat ederim 3 l su tüketirim ama oluyo maalesef antibiyotik kullanıyorum
Kardelen_nm Esraadem Benimde enfeksiyonum vardı hamileliğim boyunca ama ben geçmesi için birşey yapmadım Doğum yapalı 3 ay oldu dün doktor enfeksiyonumun geçtiğini söyledi Doğumdan sonra bir anda geçmiş
dd34_ selinyslgz09_ ben yaradığını düşünüyorum çok şükür olmadım daha sağlık ocağındaki doktor söylemişti banada ondan sonra hep tüketmeye başladım sanırım aktarlarda vardır