Nursem iyi düşün iyi olsun güzel anne 😊 benimde üçlü tarama da kendi doktorum afp değerin yüksek gibi duruyor detaylı ultrasona girince sor bi baksınlar demişti, inan o an dünya başıma yıkıldı eve nasıl geldim nasıl ayakta durdum bilmiyorum ve detaylıya girinceye kadar elimde olmadan kurdum durdum hep dualar ettim. Çok şükür detaylıya girince bi sorun çıkmadı. Seni belki de en iyi ben anlarım canım bol bol dua et ve içini ferah tut Allah büyük inşAllah güzel haberler alırsın detaylıda 🙏🏻