Nasippp şekerim normal kuzum çok şükür bir sıkıntı yok o istediğimiz gibi şeker li çelik li gazoz içtim 2 defa kan alındı bir sıkıntı olmadı kuzum iyi ki yaptırdım aklımda sorun olur Du acaba şeker den mi sıvısı azalıyor vs diye çünki ailemde şeker hastalığı var