Merhaba hanımlar nasıl geçiyor gebelik , biz 20 haftalık olduk dün cinsiyetimizi öğrendik bir oğluşum oluyor 💙💙 artık hareketleri rahat hissedebiliyorum. Arada meme sızısı oluyor daha kabızlık tam anlamıyla geçmiş değil bende 🥴 tansiyonum yüksekti onun için de ilaç kullanmaya başladık. Karnım baya baya çıktı adeta yarın doğuma girecekmişcesine 😇😇İnşallah her şey yolunda ilerler. Sonunda yavrularımızı sağsalim kucağımıza alırız 🤲🌸❤️❤️ Sizler de durumlar nasıl ? Nasıl gidiyor gebelik ?