snnur97 kıslar bugun tam 7 haftalıgız dun akşm kahverengı leke gelmş dun bıraz fzla ev işi yapmştım doktora gttım kalp atışı gorunuyo kese dzgun ama etrafında bıraz kanama alanı var dedı ne yapmk gerek boyle olan varmı
ssnnmmm snnur97il progestan verdiyse fitil olarak kullanırsan daha etkili oluyormuş tuvalet harici kalkma ayaklarının altına yastık koy
Elifsicim snnur97 rutin hayatına devam et ilaç verdi ise onu kullan sadece aşırı yorulacak şeyler yapma zaten kanama artarda tutunsun diye iğne vurur iğne ve ilaçla tutunamayan bebek sağlıklı olmayan bebek demişti doktorum
Bikbi06 snnur97 bende de ilk öyleydi yorma kendini ağır kaldırma kahverengi leke çok sıkıntı değil kanama olmadığı sürece demişti doktorum bende 31.haftada bile geldi kahverengi leke progestan ve iğne kullanıyorum az kaldı inşallah. Gönlünü ferah tut
-34 Merhaba kızlar bende geçen çarşamba beta 530 çıktı bugün çağırdı gittim keseyi gördü ultrasona göre 5 haftalık dedi kese 6 milimmiş 15 gün sırna gel kalp atışına bakalım dedi sizce milimi küçük mü sizde kilimler nasıldı
snnur97 Bikbi06 kalp atışını ne zmn duydunuz bnmkınde doktor gosterdı pıt pıt attgını ama mkınrye sesı glmdı
Bikbi06 snnur97 valla 7. Haftaydı sanırım zaten alttan muayene ederek kalp atış sesini duydu üstten bu haftalarda çok duyulmaz dedi. Doktor iğne vermediyse korkulacak bişey yok. Bende rahim ağzı kısalığı var o yüzden vermişte olabilir
snnur97 Bikbi06 ustten sesı duyamdım ama doktor var dyo bnda gosteryo pıt pıt atyo bole alttan bkmdı henuz kalp atsı için