Merveyaman16 Merhaba Ciğer geliştirici iğne vurunan var mı aranızda ? 36+4 um nişanın gelmek üzere dedi bide parmak açıklığın var dedi iğne vuruldum
Duygukocc Merveyaman16 bende 35 inci haftamda kanamam açıklığım ve sancım bardı 2 doz vuruldum doğumu durdular 2 gün yattım doğumhanede çıktım eve geldim 35+5 de nişanım geldi 1 gün sonra 35+6 da normal doğum yaptım
Merveyaman16 Duygukocc sağlıkla büyüt canım bende dün gittim açılmam varmış nisanın gelmek üzere dedi ne olur ne olmaz deyip iğne vurucaz dedi dün 2 doz bugün 2 doz vurundum evde bekliyorum kanama veya suyum gelmezse perşembe tekrar gidicem
Duygukocc Merveyaman16 bi avazda doğurursun inşallaj ☺️Suyun gelirse daha kolay olur doğumun doğumda ayrıyetten suyunu patlakmak zorunda kalmazlar ☺️
nur94_ 33+3 de vuruldum 4 doz , sancım vardı çocukta dönmüş erken doğum olcak , yarın kontrolüm var bakalım ne olucak şuan 34+2yim
Sedosunuz Ben 32 +2 de vuruldum sancim vardı 2 doz vuruldum 2 erken doğum yaptım 29 ve 31 haftalık 3. Gebeliğim 37+2 olduk çok şükür 36 haftadan sonra yapılmıyor diye biliyordum zaten 37 ve üzeri normal doğum kabul ediliyor ama iyi olmuş yapmaları gerçekten çok ise yarıyor umarım vaktinde alırız hepimiz bebeklerimizi 🤲
Merveyaman16 Sedosunuz Amiin canim içerde bir gün dışarda 15 güne eş değermiş 36+3 ve 36+4 de 2ser doz vuruldum bugün perşembeye kadar bişey olmazsa perşembe kontrole gidicem heralde açılma santimine bakilcak iğneyi de bana da herkes yok neden vurdu yok öyle böyle dediler benimde ilk gebeliğim son zamanlarda valla aptal gibi oldum heyecandan
Merveyaman16 Sedosunuz 37+2 de kac kilo doğdu bebeğiniz. Benimde o civarda doğum olcak galiba 36+4 de 2700 muş biraz zayıf kaldi heralde :(
Merveyaman16 Bu iğne doğumu hızlandırıyor mu acaba iğneden sonra su kadar zamanda doğum yapılır diye bişey var mı ki
Sedosunuz Merveyaman16 canım iğne 1 hafta kadar etkili yani 1 hafta içinde doğrasa ciğerleri gelişim sağlar doğmasa zaten gelişmiş olucak öyle düşün
Sedosunuz Merveyaman16 benimki doğmadı çok şükür bekliyoruz bizde cuma günü kontrolümüz var artık sezeryan günü verir yada alırım dedi bebeğin durumuna bağlıymış ama ben 35 +2 de gittim 2890 di banada biraz minnoş geldi ama kızda eğer zaten erkek bebeklere göre daha zayıf oluyor boy daha önemli anne karnında kiloyu takma 29 haftalık 1540 gr 43 cm doğdu oğlum Smdi 4 yaşında yaşıtlarından uzun kilosuda gayet iyi küçük bebekler daha çabuk büyüyor yeterki canları sağolsun