Faida22 Sbha kadar doğurmam laZım 🙈 çok tedirginim daha abartı sancılarım başlamadı ama sezeryanda ola bilir uyuyamıyorum napsam sizce ?
Faida22 Öyle demişlerdi normal doğum istedik oda bebek dönmüyo bide açılma yok mecbur sezeeryan 1 saate alıyolar doğuma ... korkuyorum ama biliyorum onu kucağıma alınca geçecek
sudamlasi Faida22 görümcemin bebeği dönmüyodu dönmez deyip sezaryen dediler istemedi eve gidip biir sürü sure dua okuduk karnına akşamına bebeği döndü normal doğum yaptı yani bolca dua edin şimdi sureler okuyun. Hangi doğum sizin için hayırlı olcaksa o olsun inşallah☺
Faida22 Doğdu bizimki artık teyzeleri😂🙈 sezeryan ama zaten birazda kalsa riskli olurdu kalp atışları çok inip çıkıyodu ama şuan maşAllah ii ☺