seyhanmiray18 https://hizliresim.com/W11Hs0 kızlar cinsiyet tahmini yapar mısınız merak ediyorumm bunu yapan bi bayan vardı ama bulamadim :)
Yooookkk1 Arkadaslarla tahmımde bulunuyordum baska bı post ta ama sen buraya yazmıssın bende gordum geldım 😂
ftmaslhn01 Yooookkk1 banada lütfen bana da :) https://hizliresim.com/fRKUmO https://hizliresim.com/vMm2d7
seyhanmiray18 AyferMehmet07 10 haftaligim ama ultrasonda hep hep 1 hafta önden gidiyo 11 haftalık görünüyo şuan doktor bsey demedi tabi çok merak ediyorum insallh erkektir.
seyhanmiray18 ftmaslhn01 oo nasl gözükmedi şimdiye kadarr ben kızın da 14 de öğrenmiştim devlete mi gidiyosun muayeneye
ftmaslhn01 seyhanmiray18 evet canım. Bende kızımda 14 de öğrendim de bunda bi kız olabilir dediler 20. Haftada doktor çıkıntı gördüm kordon değilse eğer erkek ama bence erkek dedi. Bakalım bekliyoruz ☺️