1Nihal Merhaba canım,
Bize hastanede prima hediye etmişlerdi Ben de hastane çantası için molfix bez almıştım fakat o pahalı Prima yara yaptı poposunu bence biraz bebek karar veriyor buna düşünun Prima yani ne kadar iyi bir marka.. İlk başlarda bence bir paket bez almak yeterli. Aksi halde böyle şeylerle karşılaşabilirsiniz . Mama konusunda da ben hiç mama bile götürmedim Yanımda olumsuz düşünmedim yani . Kesinlikle emecek diye düşündüm . Bence sizde öyle yapın yoksa mama bulunmayan bisey değil . Her hastane kenarında bir eczane vardır ve rahatlıkla bulabilirsiniz. Üstelik hastane de veriyor . Olumlu duşunun ilk başta benim bebeğim emecek diye odaklanın öyle olsun insallah 🤲🏻☺️